Friday, November 30, 2012

Kreemvalge tikandiga karu














Nägin paar nädalat tagasi Karnaluksis Novita tõeliselt karust lõnga. See võlus mind niivörd, et ostsin mõned tokid. Kodus heegeldama asudes selgus, et lõngast jääb puudu ja läksime Rahega laupäeva hommikul uuesti lõngapoodi. Jumpsus, ma pole Karnaluksis-karmavõlas kunagi nii palju inimesi näinud. Tuustisime viimased tokid vajalikku lõnga välja ja seisime pikka järjekorda. Keegi meid ette ei lasknud, aga soomlased mängisid Rahega väga vahvasti. Õnneks sai laps istuda ja ettenägelikult olin ma paki smuutit ka kotti torganud.
Aga see lõng on ebaühtlane, karvane ja veidi kare naguy ikka lambavill. Mida rohkem ma seda vaatasin, seda karusem ta mulle tundus. Ja seda suuremaks mu naeratus muutus.

Saladuskatte all öeldes tulevad varsti mõned karud veel sellestsamast lõngast, aga eri tooni.

Kuna see lõng on eriline, muutsin ka müügi eriliseks. Tikkisin kõhule ja seljale veel puuoksad värviliste lehtedega. Sellega muutus Karu Heirloom Teddy 'ks (Perekonnareliikvia Mõmmiks). Ilus katsikukingitus tuletamas meelde, et sündinud on uus särav oksake sugupuus!















No comments:

Post a Comment