Sunday, December 2, 2012

Kaks kampsunitega Karu








Tervist Detsember!


Talvekuu on Karukuu. Minu Karud ei maga, vaid muudkui poseerivad, piiluvad ringi ja ootavad uutesse kodudesse saamist.

Eelmisel laupäeval sattusin ma Roheline Vihmavari poodi Pärnu mnt.-l. Veel üleeelmisel laupäeval, kui ma Uuskasutuskeskusest tulin, märkasin koju minnes uut poodi. Seal oli lõngakorv akna peal ja seepärast ma vaatama jäingi. 10minutit puudus 16st, aga pood oli juba kinni.
Novembri lõpus läksin uuesti vaatama. Kaupa oli palju ja lõngad erilised. Amigurumi jaoks veidi isegi liiga erilised. Aga ma mõlgutan praegu mõtet omale kampsuni valmistamiseks ja siis ostaksin sealt kindlasti lõnga!
Seekord soetasin Drops Nepal korralikku villa ja alpakasegust lõnga. See meeldis mulle enim! Dropsi uues kollektsioonis oli ka mõnusaid sügisesi toone, aga see lõng oli veel jämedam, sisaldas vähem meetreid ja maksis rohkem. Mul hakkas kahju kulutada... . Mis iseenest tähendab seda, et ma nüüd muudkui mõtlen sellele kaunile roosteoranzile ja uuele Rebasele :)

Praegu siis kaks Mõmmit. Mulle meeletult meeldivad sellised pikajalgsed loomad. Alati, kui teiste amigurumi tegijate töid vaatan, on alati aru saada, kellele mõni loomake kuulub. Sest kõigil on nii oma käekiri. Mina ei oska ümmargusi teha, minu loomad tulevad alati veidi tavatult väljavenitatud.
Mõlemad Mõmmikud said omale selga kangast pluusi ja sooja kampsuni. Mõlemad on eemaldatavad. Aluspüksid aga mitte. Ja kampsunitele sobisid imehästi kadakapuust nööbid, mis ma juba kevadel Puupoest ostsin. Neil on imemõnus aroom :)

Kuna Mõmmiku lõng on nii eriline, siis on nad ise ka nagu soojad pehmed karvapallid. Heegeldada oli neid ka väga soe!






























No comments:

Post a Comment