Monday, August 27, 2012

Väike Lambuke / Amigurumi Lamb






Suur Lammas tuli nii äge, et tuli idee teha ka väiksem Lambuke. Seda enam, et ma katsetan nüüd väiksemate ja käepärasemate loomade heegeldamist. Selles seerias peaks olema Jänes, Karu, Konn, Rebane, Lammas, Kass ja võibolla Panda ja Elevant. Kõik siis nö. väikesed humanoidid.

See Lammas sai valmis just veidi aega tagasi. Seega on ta täitsa tutikas ja värske! Heegeldatud samast meriino ja bambusvilla segust, mis suurgi Lammas. Ja väljanägeminegi veidi suurega ühte tüüpi. Kuigi ma ei tea, kas neid lokikesi on ikka vaja hiljem eraldi. Igaüks saab ju aru, et tegemist on lambaga. Mul tuleb üks seda tüüpi lammas veel, talle lokikesi ei plaani teha. Uuel Lambal on sall kaelas. See poolik peapael lihtsalt vedeles mul karbis ja sobib Lambale ülihästi! Igatahes on ta nüüd sügiseks valmis. Kuna need kaks Lammast on mulle kangesti südamesse läinud, siis ühte neist ma poodi ei viigi. Tegelikult tõin suure Lamba ju ka poest tagasi, sest kartsin, et ta tehakse mustaks ja nätsutatakse ära. Kel soovi osta, kirjutage! Ma hoian kodus oma valmisheegeldatud asju eraldi karbis ja kapis. Siis ei saa nad tolmuseks ja keegi ei näperda neid oma mustade kätega.


Lambad ja Rebased on hetkel mu lemmikud. Ja Siilid ka, aga sellest pikemalt mõnes teises postituses ;)







No comments:

Post a Comment