Friday, April 13, 2012

Meistrite Hoov

                                                                   www.hoov.ee








Meistrite Hoov on üks mu lemmikuimaid kohti Tallinna vanalinnas. Kui töölt tulin, kõndisin mööda Katariina käiku Vene tänavale ja pöörasin siis veidi aja pärast hoovi.


 Enne teatrisseminekut sai seal Chocolaterie 's ikka kohvi ja trühvlit maitstud. See on mõnus vanaaegne kohvik oma sopikestega, kus saad end tõeliselt mõnusalt tunda. Ei mingit läikivat plastiklauda ega kiiskavaid tulesid! Kui veab, näed omanikku ka koos koeraga :)


Puu- ja Putukapood on alati mõnus turvalise puidulõhnaga. Ma olen sealt puumummudega keed ostnud ja lugematul hulgal kadakanööpe.


Keraamikatuba on ka vahva koht! Seal olen ikka ringi uudistanud ja vaadanud, kui kauneid asju inimesed oma kätega loonud on. Kusjuures, mul on plaan, et kui linna kolin, siis hakkan seal keraamikaringis käima.


Ulve Käsitööpoes on vahvad väikesed päkapikud ja lõbusad inglid müügil. Need mõlemad on mul ka endal kodus olemas. Ulve ise on meister Setu pitsis ja tema käe all valmivad tõeliselt imelised ja võrratud pitsid! Koos kangaga on ta neid kombrineerinud laste ja täiskasvanute kleitideks. Minge ja vaadake - need on ajatud! Oma silm on kuningas!



Minu heegeldused on ka just selles viimases poekeses omale koha leidnud! Ja ma olen selle üle tõsiselt rõõmus!



Rohkem infot ka siit: http://www.jpgoldart.ee/mastersest.htm

No comments:

Post a Comment