Monday, April 23, 2012

Pärlikarva jänkuke

Kleidiga jänes, ootab valmimist









 See jänes on mul pikka aega mõtteis olnud. Ma teadsin, et tal peavad olema pikad valged jalad ja lontis kõrvad. See viimane on täiesti eraldi teema, sest siiamaani ei ole ma teinud veel ühtegi lontis kõrvadega jänest. Alati on kõrvad ilusasti püsti olnud. Nüüd siis sedasi.
Samuti olen rahul nende värvidega, mis omavahel hästi sobituvad.  Aga üksi loom ei valmi ilma silmadeta. Siin on suurepäraseks võimaluseks kiita Laura käsitsi maalitud silmi. Ma kirjutan neist silmadest kindlasti veel ja veel edasistes postitustes. Aga selle jänese sirelikarva silmad valmistavad mulle erilist rõõmu :) Võibolla tuleb kevad ka kiiremini.

Heegeldatud on ta mõnusasti pehmest Pima puuvillast, tõeliselt hea materjal! Kleidi heegeldasin puuvillase ja linase lõnga segust. Jällegi uus leid lõngamaailmas ja pean mainima, et samuti väga huvitava struktuuriga. Puuvillase ja linase lõnga segu sai mitu tokki ostetud, seega on sellest kvaliteetsest matejalist veel nii mõnigi heegeldus valmimas.


Kiire link Laura käsitsi maalitud mänguasjade turvasilmadele: http://artefleur.blogspot.com/search/label/m%C3%A4nguasjade%20valmistamine%3Asilmad


No comments:

Post a Comment