Wednesday, April 25, 2012

Pärlikarva jänes






Pärlijänes on nüüd valmis! :)
Ah, et miks pärlijänes, sest see lõng on naturaalvalge ja elevandiluuvalge vahepealne, kergelt hallikas-hõbedane. See meenutab mulle mageveepärleid. Ja kõigele lisaks on lõngatoki etiketil kirjas Pearl. Seda on enam kui küll, et nimetada jänest sedaviisi.
Kuna ma unustasin nagu muuseas ära, et jänesel on ju pikad kõrvad, siis sai mu lõng poole peal otsa. Kavandasin taas lõngapoodi minekut. Ja kuna kuidagi kummaline on ühe tokiga tagasi tulla, saigi taas lõngakott täiendust. Jänes sai selga minu jaoks täiesti uudsest lõngast kleidikese. See lõng on puuvilla ja linase segu. Ja algselt ostsin ma seda hoopiski suvekübarate tarvis. Et oleks mõnus looduslik ja õhuline. Aga... puuvilla ja linasesegu lõng on ütlemata suurepärane materjal. Tugev, veidi takistavalt kore, aga teisalt pehme ja käe all naturaalne.

Ohh, ma olen selle jänesega ülirahul! Eriti vahva sai see pisike lipsuke jänese peas. Rohelised pärlikesed silmade ümbruses peaksid aksenti andma ja mu meelest sobivad need ülejäänud toonidega kenasti.

Jänese silmad tegi muidugi Laura. Kes soovib, saab just omale sobivat tooni tellida http://artefleur.blogspot.com/








No comments:

Post a Comment