Tuesday, May 1, 2012

Heegeldatud krokodill / Amigurumi crocodile







Singer-vinger ninaprill, meil oli kodus krokodill.
Krokodill tegi palju nalja, ajas lapsed toast välja.
Tahtis toas tantsu lüüa, laste koogid ära süüa.
Ema võttis raagus viha, andis talle üle piha.
Krokodill siis nuttis, palus - ära vihu, viht on valus.
Pidas halvaks külma sauna,
pakkis oma reisipauna.
Pages kiirelt üle mäe,
lapsed eks nüüd tuppa läe.




Peale seda, kui mul oli võimalus olla testija ja heegeldada krokodill, on see laul muudkui meeles mõlkunud.


Krokodill on eriline ja lahe loom. Kui palju te olete netis heegeldatud krokodille näinud? Vähe, väga vähe!  Seda looma on keeruline luua ja veel keerulisem heegeldada. Kõik need sakid, kokkuvõtmised ja jalakesed peavad saama õige kuju ja see pole üldsegi nii lihtne. Sügav kummardus Laurale, et ta selle raske töö on ette ära teinud! Ma olin meelitatud, kui ta palus, et ma seda mustrit testiksin. Et kindel olla, et mustri ostjatel ikka iga rida õigesti läheks. Mul näiteks kohe alguses ei läinud. Harutasin pool kroku kere üles ja hakkasin otsast peale. Ma olin enda peale hirmus pahane, sest päris raske oli heegeldada, käsi oli väsinud ja tükk aega raisus. Alles järgmisel päeval söandasin töö uuesti ette võtta. Siis tuli kõik juba õigesti :)

Lõngaks valisin hiljuti ostetud puuvilla-linase lõnga segu, mis jäi parasjagu tugev ja veidi krobeline (kui üldse lõnga kohta krobeline saab öelda :) )


Kas te olete üldse vahvamat krokut näinud? :)
















Valmissaanud kroku tahtis kohe päikese kätte peesitama.


Üks asi, mis mul meeles mõlgub, on krokule kikud teha. Eks jõuab, las ta praegu olla hambutu beebikrokodill! :)



Kas tekkis juba huvi endale ka selline krokodillihakatis meisterdada? Vaata http://www.disainimaja.ee/shop/product/muster-heegeldatud-krokodilli-juhend-24195 ja alusta heegeldamist!









No comments:

Post a Comment