Sunday, June 3, 2012

Hall kass / Amigurumi grey cat with dress







Lubage esitleda: Vesihall kass!

Täpselt õiget tooni halli lõnga leidmine võttis aega, aga mulle oli mälusoppi jäänud, et Liannis oli mingit halli tooni lõnga. Ja sealt ma selle järjekordse Pima puuvilla kera ostsingi. Mulle väga meeldib see lõng! Pind jääb kergelt säbrune ja väga pehme! Minu jaoks on alati muidugi olulisem Just Selle Õige lõngatooni leidmine.
Kassi puhul algaski kõik just õige tooni otsimisest. Silmad pidid saama rohelised ja õnneks said ka :) See erk toon sobib Kassile ülilahedalt!

Et huvitavam oleks, kinnitasin Kassi kleidile pardiga nööbi. Nii on lind tal pidevalt selja taga. Õlal kannab Kass helerohelisest puuvillast kalakotti. See kala motiiv oli mul tegelikult juba ammu olemas. Tegin selle siis, kui veel kõrvarõngaste motiive heegeldasin. Plaan jäigi, et saan seda kala motiivi kuskil edaspidi kasutada. Ja siin on ta leidnud suurepärase võimaluse! Mis võiks olla veel ägedam kui pardiga nööp ja kalaga kott Hallile Kassile. Ma olen igatahaes ülirahul. Just see kott oligi see, mis alguses puudu oli. Kõik oli juba ennegi valmis, aga midagi jäi veel kripeldama. Ja heleroheline kordab silmade rohelist.

Veel juhin tähelepanu Kassi jalgadele, õigemini küll varvastele. Ma ei olnud varem sellised varbakesi teinud, aga see, et Kass on paljajalu oli algusest peale kindel.


Kui ma Kassi vaatan, siis on kõik täpselt paigas. Midagi ei tahaks muuta ega juurde panna. Mulle meeldib, kui see tunne mind lõpuks valdab! Ise oled andnud lõpptulemusele näo ja teo. Kõik, kes ise käsitööd teevad teavad seda tunnet! ;)



Ja veel, lugedes oma loomakesi üle, selgus, et Kass on mu sajas (100. ) loom!!! Küll see aeg ikka lendab! :)











No comments:

Post a Comment