Friday, June 1, 2012

Merekarud / Sailor bears




Niipea, kui meil oli plaan minna Saaremaale, tahtsin ma oma onu Reinule ja ta naisele Lijale midagi heegeldada. Tükk aega mõtlesin, aga ühtegi head mõtet ei tulnud. Ükski loomake ei tundunud päris õige.
Aga kuna ma olen viimasel ajal sugupuuga tegelenud, siis tuli mulle teatis, et neil on 27.mail pulma-aastapäev. Ja mitte lihtsalt järjekordne jooksev number, vaid lausa 40's juba! Teatises seisis ka, et 40. pulma-aastapäev on rubiinide päralt! Siis ei olnud enam palju mõelda. Mul tulid kohe meelde karud ja punased kristallid, mis mul karbipõhjas ammu olemas olid :)


Karukesed valmisid ühest teisest suuremast karust üle jäänud lõngast. Nii et võibolla oleksid need kaks pisikest amigurumi karu nagu suurema pojakesed. Nagu Jumal, Aadam ja Eeva :D
Aga see lõng on lausa luksus ise. Ülimalt karune, karvane, segu alpakavillast ja siidist. Millestki vähemast nii tähtsaks sündumuseks oleks olnud häbiväärne.

Kuigi karukesed on imepisikesed, oli neid väga keeruline valmistada. Kõik detailid on ju nii väikesed. Ei saanud heegeldamist alustadagi, kui juba tuli lõpetada. Turvasilmad unustasin ma seekord koju, järelikult tuli silmad ise tikkida. Tulemus jäi naturaalne. Nii pisikeste puhul isegi parem kui konkreetne silm.

Aga.. kuna mu kaasal oli tööasjadega nii kiire, siis me onu Reinu juurde ei jõudnudki ja karukesed jäid üle andmata. Aga nad on valmistatud Saaremaal ja sinna tagasi nad lõpuks ka jõuavad. Nuusutavad veidi mandriõhku ka :)


Loodud südame ja hingega, seest on nad täidetud sooja lambavillaga ja kaelaehteks on lehv ja punane kristall.




Teel


Küll see armastus on suur

nii pisikesed

elumerelainetel

No comments:

Post a Comment