Thursday, July 26, 2012

Kilpkonnad






Peale seda, kui olin valmistanud kaks kolmevärvilist kilpkonna tuli ootamatult idee teha üks vikerkaarevrviline kilpkonn. Nagu ma kasutasin erksaid värve ka valge merihobukese juures. Mu meelest jäi see tulemus väga kihvt! Pilkupüüdev, lõbusalt värviline ja kohe silmatorkav!  Selliseid võiks veel teha :)

Väiksema kilpkonna kilp oli mul juba ammu valmis. Algselt pidi neist värvidest tulema hoopis jänese keha. Aga siis otsustasin käigu pealt ringi ja kilp oligi valmis. Kuna mul on pidevalt sada mõtet peas ja nokitsemist teoksil, siis venis see kilpkonna tegemine päris pikale. Aga valmis ta sai. Selline täitsa tüdrukulik! Ma ei raatsi seda müüki pannagi. Ehk san kunagi mõne koti kaunistusena teda kasutada.


Mõlemad suurepärased päris beebidele.







No comments:

Post a Comment