Thursday, July 26, 2012

Valge bambusjänes / White bamboo bunny









Valminud on mõnusast pehmest bambuslõngast lumivalge jänes. Minu jaoks oli valge jällegi see valik,  et kõik värvid on küll ilusad, aga valge tundus siiski kõige ilusam:) Lõnga ostsin jällegi Jolleri käsitööpoest. Mulle on viimasel ajal see pood väga meeldima hakanud, sest seal on eelkõige huvitavad lõngad ja iga kord on seal ka toredad teenindajad olnud.
Kuna mul on praegu piir ees istuvatest karudest, siis oligi sellest lõngast kohe idee teha üks istuv jänes. Muutsin veidi oma juhendit ja jänes hakkaski valmima. Kõige rohkem mõtlemist oli silmavärvi kallal. Alguses oli mul idee , et jänesel peaksid olema tumeroosad kuldse sädelusega silmad. Kuna aga selgus, et sellist värvi teha pole võimalik, siis tuli teisi silmavärve proovida. Nö. tavaline roosa ka ei sobinud. Proovisin veel tumekollast, mis valgega konkureerima hakkas. Üllatuslikult sobisid need pleekinud puukoore värvi silmad jänesele suurepäraselt! Ma olen väga rahul! Valgega sobis muidugi taas roosa ja peale pikka töötamist saigi jänes omale lõpliku väljanägemise.








2 comments:

  1. Issand kui armas, vat sellist sooviksin endalegi!

    ReplyDelete
  2. :) Aitäh! Kui soov suur on, siis ehk saame kaubale!

    ReplyDelete