Sunday, July 8, 2012

Suur seisev karu




Karu sai valmis juba mõnda aega tagasi. Aga mul kipub selle lõppviimistlusega ikka aega minema. Küll ei ole õiget nööpi, kangast või paela. Või on lihtsalt midagi puudu. Ja kui kangas olemas on ja isegi välja lõigatud, siis võtab ju päris mitu päeva, et see ometigi külge õmmelda.

Suure mõmmimu idee sündis väikesest seisvast mõmmikust. Need maisikarud :) Nii suurt mõmmi kui see, ei olegi ma varem teinud. Ei nii suurt pead ega keret. Kuna mul on viimasel ajal see "viga", et topin mänguasja ikka korralikult villa täis, siis sai karu päris raske. Kui nüüd mänguhoos üks laps teist sellega viskaks, siis võib päris haiget saada. Aga kui ma vähem täidet panin, siis jäi jällegi liiga löss. Ja parem rohkem, kui vähem. Sest mulle tundub, et aja jooksul jaguneb ja "settib" see vill seal sees ja loom muutub pehmemaks.

Karumõmm sai valmistatud puuvillase ja linase lõnga segust. Turvasailmad on taas Laura poolt käsitsi maalitud. Võibolla selliseid pruunisid silmasid rohkem maailmas ei olegi ;)









No comments:

Post a Comment