Saturday, October 27, 2012

Mahepuuvillast istuv karuke








Hiljuti oli mul võimalus kinkida oma valmistatud käsitööd ühele pisikesele piigale. Ma ikka iga kord imestun kui väikesed, haprad ja abitud, aga targa silmavaatega tillukesed inimesed on! Neid muudkui hoiaks süles ja silitaks...
See karuke oli mul mõnda aega vaid pea ja kehaga. Kui sain teada, et lähme uut ilmakodanikku uudistama, siis tuli ka kohe plaan käed-jalad valmistada. Nii ma siis istusin poole ööni üleval ja heegeldasin. Mulle väga meeldib see mahepuuvill sest see on pehme ja tihe. See roosa toon on nii leebe, et sellele saab aksenti anda ja see ise ei jää tugevalt domineerima. Sel korral valisin väikeste lilledega kanga ja erkroosa lipsu kaela. Silmad tikkisin peale, siis pole mingit ohtu.
Uudsena tikkisin karu seljale ka pisipiiga nime. See teeb mõmmi veel erilisemaks ja personaalsemaks. 

Mul on hea meel, et karuke omale hea kodu sai!














pilt Marko Männiste

pilt Marko Männiste

No comments:

Post a Comment