Wednesday, October 17, 2012

Mängumaja / Cardboard playhouse









Meie mängumaja hakkab veidi tooni saama. Ma ei taibanud ju üldse, et värv tekitab karbile sellise lohu :) Nüüd ei lähe uks päris ilusasti kinni, aga midagi hullu ka pole. Lihtsalt võiks paremini. See katuse teipimine oli ka paras peavalu. Muidugi oleks võinud ka tasane katus jääda, aga mul oli põhimõte, et peab viilkatus olema. Kui viil, siis viil ja nii ma pusisingi. Seest on ka kenasti teibitud :) Joonistusi peaks veel juurde tulema. Oksad ja linnud ja koer ukse kõrvale. Kardinat ma ei hakanud ka akna ette panema, sest see tundus nii tarbetu. Me mängime peitusemängu ja siis peaks kardinat pidevalt eest lükkama kuni see mänguhoos katki läheks.
Kui me parasjagu majas ei mängi, siis elavad seal nukud :) Tuduvad. Eile käis lausa krokodill uksest sisse ja aknast välja.



PS! Ma kasutan praegu üht vana arvutit, mida tuleb pmst käima joosta. Seal on see piltide keeramine raskendatud. Ma isegi sain need õigesse pikkusesse, aga miskipärast laadis arvuti need siia ikka valesti. Väike peaharjutus blogilugejale ;)





Kas sa saad, marss, tuppa!




Teine samasugune kast on meil keldris. Kui see maja katki läheb, siis saame uue teha.







Täna oli vihmane ilm ja me ei saanud Rahega õue minna. Kleepisime siis öökullipuud ja ma tassisin oma kangaid mööda elamist. Kuna Kristjan praakis selle vanamutikanga toolipatjade jaoks välja, siis ma panin selle diivanile. Et oleks veidi teistmoodi :) Kristjan on praegu komandeeringus ka, nii et ma saan selle kauni mutikangaga mõnuleda :) Igatahes sobib see kangas meie köögimööbliga suurepäraselt! Ja mis võiks olla veel rahustavam kombinatioon kui sinine ja kollane :) Lija, midagi sulle :) Tule meile külla ka!















No comments:

Post a Comment