Saturday, October 27, 2012

Seisev valge mõmmi / Standing amigurumi teddy






Millest muust ikka kirjutada, kui mitte kaisukarudest. Täna on Kaisukarude rahvusvaheline 110.aastapäev. Selle puhul sai Rahel omale üle hulga aja uue mõmmiku. Kuigi ma lubasin et uusi lõngasid enam ei osta juhtus siiski et lubasin omale toki valget puuvillast lõnga Karnaluksist (karmavõlast :D). See lõng on tummisem ja pehmem kui tavaline merseeritud puuvill. Mul hakkas näppudel soe ja nii ta korvi pistsingi. Olen juba pikka aega tahtnud istuvate karude sekka  ka seisva mõmpsiku valmistada. Kui Laura mulle viimati oma seisvaid karusid ka näitas, siis oli minu jaoks asi otsustatud - tuleb ka proovida.
Uudsena proovisin teha nii, et karu käpad oleksid liikuvad. Paremini oleks sobinud ehk kannaga nööp, aga nende seas ei olnud kodus sobivat mudelit. Seega tuli lõng ühest ja samast august läbi viia, et mitte käppa kinni õmmelda. Ma jäin ise tulemusega väga rahule! Selga sai mõmmile üks ammu õmmeldud kleidike. Seda saab kahtpidi kanda.
Meekollased silmad on taas Laura valmistatud :) Valmistatud ka ise mänguasju või soovid lihtsalt turvasilmadest lugeda? Vaata http://artefleur.blogspot.com/p/manguasjade-silmad.html .



Ja muidugi:  SOOJA KAISUKARUDE 110. AASTAPÄEVA!














No comments:

Post a Comment