Saturday, October 27, 2012

Vaniljejänes maasikamoosiga






Avastasin praegu, et sellest ökupuuvillast jänesest mul lugu polegi. Tegelikult pole blogisse jõudnud paljud aga üritan ajapikku viga parandada. Kasvõi piltide näol.
Tagasi Jänese juurde. Selle Jänese lugu hakkas peale mahepuuvillast ja nende omavahelisest harmoneerumisest. Ja miskipärast oli mul seda Jänest heegeldades tihti isu shokolaadijäätise järgi. Õnneks valmis Jänes suvel jaanipäeva paiku ja jäätisega maiustamine oligi hea jahutus.
Heegeldamist alustasin jalgadest, millele ostustasin esimest korda sellise väljanägemise anda. Tegemist on heegeldatud sokiga :) Siis tuli kereosa ja lainelise äärega seelik. Silmad said vahvad lillelised ja kangas  kõrvale täpiline. Vallatu Jänes! :)

Olen oma loomakesi nüüd ka facebooki käsitööliste lehel kuulutanud ja ühel päeval kirjutas mulle naine, kes soovis Jänesele uue kodu anda. Jänes vahetas omanikku ja uurimisel, et kellele see kingituseks läheb, selgus, et ostjale endale :) See on nii teistmoodi ja vahva! Inimene, kes kogub jäneseid, on just minu loomingu valinud omale välja. Mul on alati süda rahul, kui loomake hea pesa saab endale! Aitäh Sulle! :)










No comments:

Post a Comment